Reklamacje i zwroty
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Aby spełnić warunki zwrotu lub wymiany, zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi mieć oryginalne metki.
Postępowanie w przypadku zwrotu lub reklamacji
1. Zwrot towaru
Aby dokonać zwrotu zakupionych produktów, prosimy o wysłanie zgłoszenia drogą e-mail na adres: sensumi@sensumi.pl i podanie następujących informacji: Imię i Nazwisko, numer zamówienia, nazwa i ilość zwracanego produktu, numer konta do zwrotu środków.
Następnie prosimy o wypełnienie Formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki. Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ.
Produkt należy starannie spakować (zalecamy wykorzystanie oryginalnego opakowania) i wysłać kurierem na niżej podany adres. Prosimy nie wysyłać paczek Pocztą Polską.
Adres wysyłki:
Unific Sp. z o.o. Anna Swatek
ul. Wojska Polskiego 27F
32-050 Skawina
tel. 601761436
Gdy zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz zwrot środków na konto w ciągu 14 dni, o czym poinformujemy mailowo.
2. Wymiana towaru
W przypadku chęci wymiany towaru na inny,należy najpierw dokonać zwrotu zakupionego towaru według instrukcji powyżej, a następnie złożyć nowe zamówienie w sklepie internetowym.
3. Reklamacja wadliwego towaru
W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres sensumi@sensumi.pl. W mailu prosimy o podanie krótkiego opisu wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.